May 1, 2011

HARI PEKERJA

Assalamualaikum! Sihat ke? Lama x menghadirkan diri dlm belog ni. Xtau nk bebel pe kt korg. Xpe, xde yg bca. Sbb tu mls nk update. Huhu. Semoga sihat sentiasa la hendaknya ye. Oh, Selamat Hari Pekerja kpd mereka yg bekerja dan bakal bekerja cm aku ni. Hehe. Serius, I'm not ready yet to work. Xtau nk prepare pe nk masuk keje. Mental cm x ready g. Huhu.

Mls nk komen pjg2, straight to the point je la ye. Smlm kan korg, aku g dating tau. Weee~~ Lama x dating. One of my hobby! Hekhek. Dgn siapa? Erm, mane leh bgtau. Weks! Lama aku x rasa happy cmni. Alhamdulillah, masih ada peluang utk aku rasa cmtu. Senyum satu hari ok! 

Mulanya, kami g survey brg yg aku kepingin sgt tu. Adalah brgnya. Dah cnfirm dpt nnti aku share kt korg eh. Xjumpa g brgnya. So, move to my next hobby. Shopping!! Ish2, teruja sgt! Walaupun aku dah berabis sblm ni, tp kali ni lg smgt sbb shopping dgn si dia. Kihkih. 

Mula nak ajak si dia mencuci mata dlm cinema, tp cancel. So, memulakan pencarian gadis semasa dan lelaki plg maskulin abad ini. Pe yg aku nak pun x jmpa yg berkenan. Si dia jmpa la yg berkenan tp xde saiz n x sesuai bila pakai. Herm, mmg xde rezeki kami la kali ni. Tiga shoping mall kami g tau! Ada satu insiden lucu yg terjadi. Haha. Aku gelak x hengat dunia klu igt insiden tu. So comel la my laling. Muahaha.

Dah letih jalan, nak angkat kaki sepak terajang org pun x larat kami pun g memanjakan perut comel kami. Kwn si dia join kami. Maka g la melantak ikan bakar, tomyam pok tek [first time dgr n rasa. sedap!], kailan ikan masin, dgn sotong goreng tepung. I'm full bebeh!

Dah la mlm sblm tu aku melantak piza smpai perut kembang smcm. So, hari ni turn on diet mode! Fuh! Lpas tu sesi melepaskan si dia pulang. Sob sob. X la sedih sgt pun sbnrnya, sbb mmg dh puas ati dpt abiskan satu hari dgn si dia. Thanks darling for a wonderful day! Lepas ni kite dating g eh. Hekhek. 

Later guys! Take care. ^_^

No comments: