September 30, 2011

Pengakhirannya?

Assalamualaikum!

Ya sahabat alam mayaku sekalian. Ampun, masih tak aktif. Almaklumlah, kurang daya tarikan ke line internet. So, kurang lah bercengkeramanya. So, very da latest cite nak kabor kt korang, salah satu episod dlm hidup aku dah berakhir. Alhamdulillah. Secara rasminya, aku dh bergelar graduan USM. Dah kira rasmi la sbb aku dh p amek transkrip. Ngeh3.

Sgt2 terharu dgn susah payah my parents naek bus ke kotaraya KL, kemudian bersama abang aku menaiki mobil terus ke Penang. X lupa juga pd my sister dtg nak bus dr Seremban yo! Ada special appearance tau! Even terlewat n xsempat amek gmbr berjubah bersama, tp sgt aku hargai. Terima kasih! Umpama perbualan kami sblm ni bila aku ckp terima la kasih I. DIA jwb "Kasihmu diterima. Syg je belum jumpa." Dan kesengalan aku menjawab, "dah I ckp terima kasih. Ada ke org ckp terima syg?" Hehek.
So, lyn je la gmbr ni ye. Ada g yg belum aku terima dr My Babe. Xsmpat g jumpa dia. 

And special appearance..... Tadaaaaa!
 

Big thanks to DIA sbb jadual DIA mmg pack mggu tu. Last minit pnya tmbahan keje. Terkilan sbb xsmpat amek gmbr pakai jubah dgn DIA, tp xpe. Happy sbb DIA dtg jugak. Yippie!!

Ok, cukup la kot gmbr2 ni. Mls upload byk2. Wat berat je nnti. Huhu. Sekian, jumpa lagi esok hari.

p/s Mintak kerjasama xde sape2 ambil gmbr2 ni. Terima kasih!

No comments: