October 11, 2011

SUNYI HATI

Assalamualaikum.

Maaf. Aku xde mood nk berblog ari ni. So, aku straight je la ye. Mls nk wat ayt pjg2. Aku mengaku pd umur cmni, prsaan bercampur baur. Sedar xsedar aku bakal menempuh alam pkrjaan, strusnya alam berkeluarga. Xsedar diri lg, masih beraksi mcm bdk sklh. Biasa la kn. Setiap org ada sifat manja tu.

Bila saksikn, bila dgr, bila meraikn, bila dpt jemputan, bila jd pengapit, terasa nak sgt ke arah bina masjid tu even aku tau tggjwb akn jd lebih besar. Aku aggp tu sbg slh satu puncak bhgia dia antra kemuncak kbhgiaan dlm hidup kite. Ye, setiap org ada jodoh msig2. Maka, jodoh aku lum smpai lg.

Rmai dh kwn2 aku yg dh berkeluarga sndri. Jeles tu mesti ada. Tp dlm msa yg sma aku tumpang gmbira n doa utk mereka agar bahagia itu milik mereka. Satu ari nnti aku akn jmpa kbhgiaan aku sndri. Hidup ni mmmg xlari dr mslh. Xpnh ada org yg xde mslh dlm hidup kn.

Sabar la. Masa aku akn smpai jugak nnti. Dah la. Mls nk touching lebih2. Sblm aku merepek bkn2 g, see u on the next post. Later!
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: