December 3, 2011

KESEMPATAN

Assalamualaikum.

Alhamdulillah, igt jugak aku kt blog ni. Hampir dilupakan sbb tu xde nak update pape. Hekhek. Rasanya xbyk benda nak cite pun.

Skrg musim cuti sekolah kn. SPM pun dh nak abis. Adik aku abis dh. PLKN pun xdpt kumpulan 1. So, lg lme la dia cuti. My mom offer g kursus pramugari. Wow! *jeles*

Aku keje partime skrg. Jd salesgirl je. Smntra menanti keje tetap. Mcm xde org sudi panggil aku keje je. Huhu. Sadis sungguh. Xpela. Lum ada rezeki. Keje ni memnatkan sbb menunggu. Tp alhamdulillah, rezeki aku masih ada.

Jap g aku abis keje. Mau pulang sudah. Singgah ke pasar mlm cuci mata. Oh, YES sudah bermula. Aku dh memulakan lgkah pertama. Kasut dgn jam dlm genggaman. Hehe.

Oh, this is my birthday month. Welcome December! Aku dh wat wish list utk birthday month aku. Pe dia? Till the next entry ^_^

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: