October 15, 2010

COMPLICATED!

BODOH! dah mmg ku tgh ckp leh tnya soalan bodoh "ckp ke? igtkn tido?" soalan pe 2? nak kata bangang belajar dh takat degree dh..xphm la aku!

nape kebanyakan lelaki terlalu amek mudah perasaan perempuan? nak kata xkenal, dh bertahun kenal pn masih leh tnya soalan bodoh cm2..dh kenal bertahun pn masih xtau n xphm perangai kwn 2..aku yg xphm ko tau x??

mmg aku sedar aku bkn sape2 dlm hidup org laen..aku hidup ni terlalu pentingkan perasaan org smpaikn aku rasa bile la turn org nk hargai perasaan aku..klu aku xpenting dlm hidup ko pn tolongla ada ckit respek 2..BENCI!!

mmg tul la org kata, manusia akan lebih menghargai sesuatu bile sesuatu 2 hilang..1 pengajaran yg terlalu bermakna..aku dh rasa n aku tau aku akn rasa g lpas ni..Tuhan, kuatkanla kesabaran ku..ku tahu hanya Kau yg Maha Adil, tiada yg setandingMu..Amin~~

No comments: