July 10, 2011

WEEE~~~

Assalamualaikum..
Mintak ampun ye suma. Janji nk aktif x aktif jua akhirannya. Kehkeh. Bkn pe, idea majuk seploh thn ni. Camno nk update. Lg pn cm xbest dh nak share dgn korg cite aku skrg ni. *kedek*

Hidup aku skrg ok je. Nak kata bahagia, aku masih sndri. Nak kata happy go lucky, aku mmg sntiasa senyum. Mungkin aku happy+bahagia dgn hidup aku skrg. Eh? Even aku keseorangan n hidup cam xde life je skrg ni, tp aku ttp jalani dgn senyuman. Bagus x?

Alhamdulillah, pe yg tertangguh InsyaAllah bakal berakhir thn ni. Perjuangan menemui penghujungnya. Sebuah perjuangan lagi sdg menanti permulaannya. Masih menyiapkan diri utk berjuang ke next level. 

Ok, nk tau g cite pe yg berkembang? Erm, xde kot. Duit dh mengecut. Yg lain suma dh kembang. T_T

Plan on vacation maybe ada yg tertangguh. Perlu mementingkan mana yg lebih penting. Xpe, xjauh mana pn. ^_^

SI DIA? Sihat alhamdulillah. Mungkin harapan tu belum ada tp SI DIA ttp di sisi. I owe u one man!

Okay, sambung next entry. Take care!

p/s sedang memikirkan pesen rmabut utk raya.. -_-"

2 comments:

Unknown said...

life must go on..n yes, u are...good darl..:) wah..dah pk paten rmbut tuk raye?? emm..aku syor kerinting plak..ko x penah buat..hehhee..

whiteapple said...

tq cima! ^_^
mesti la dh kna pk.nk kna sediakn bajet..hehe..n wat sbrp pantas yg leh sblm pulg raya..huhu..