July 22, 2011

KURUS??

Assalamualaikum n slmt pagi! Harap suma sehat je la ye. Xtau nk update pe skrg ni. Cm ada bnda nk ckp tp cm mls nk taip. Klu la aku ada machine yg leh transfer suara ke tulisan, tiap2 ari aku update. Huhu.

Camne dgn hari anda? Hari aku cm biasa. In one week, I'll complete my school. Mudah2an slmt sumanya. Then, priority skrg pd mencari wang masuk tiap bulan. Ada sape2 nk bg?

Oh, kesengalan aku hari ni. Nak share petua dgn korg. Petua nak kurus. Mesti ramai nak tau kn. Senang je. JGN ADA DUIT! Ha, bile xde duit, msti korg berjimat kn. Smpaikn xmkn pn sanggup sbb nk topup la, byr bil la, beli brg keperluan la. Tul? Bkn nk kata xmkn lgsg, cuma mknn tu yg murah2 punya. Ha, bila ada duit, kn korg menggatal mengidam piza la. Ayam goreng la. Spageti la. Klu kdg2 je xpe. Ni tnjuk lagak cm millionaire. Pdhal ujung bln mkn biskut kering cicah air msk.

Slmt mencuba ye. Aku dh rasa.tp xde la aku mentekedarah fast ffod slalu. Oh no! Skrg ni kalut nk naikkn bdn. Kang balik kena bising g, "awat makin kecik je ni. Xmkn ke" ha, nk jwb pe? Org lain mkin kembang, aku mkin kuncup. Huhu.

Ok la, dh pnt taip. Nk msuk skul, nk kena pulgkn device ni. Tuan kata jgn lama2. Kedek kan?

See u later!

No comments: