August 1, 2011

Ramadhan di perantauan

Assalamualaikum.
Salam Ramadhan wat suma readers. Jgn ponteng posa no. Berpuasa di perantauan byk menguji kesbrn. Perantauan x perantauan, sbrg laut gak pe. Haha.

Pg td sahur sorg2. Aku pnskn lauk smlm. Sedap hingga menjilat jari. Aku kena mkn gak sbb takut xthn. Lama x posa kn. Huhu.

Ptg ni buka xtau g nk mkn pe. Mybe aku msk lg. Nk p bazar pn xtau bazar tang mne. Dpn umah ni ada kot. Xpe, jimat. Kehkeh.

Oh, I'm done with my practical. Alhamdulillah. Tinggal nk settlekn report n submit it by the end of this week. So, pls get your ass off from bed now! (Aku tgh golek2 ats katil ni. Hehe)

Skrg ni misi mencari income ttp setiap bln selain nafkah dr SI DIA. Haha. SI DIA pn ada bg nafkah ok. Ngeh3.

Klu korg ada tau mne2 keje kosong bout audit/accounting, sila halo2 aku ye. Appreciated! Skrg sdg blaja berjimat demi memastikan dpt raya dgn mewah. Muahaha.

My mom and my dad pn dh kol tnya bile nk blik. Bkn xnk balik. I have something to be settled before going home for raya. Lgpn duk umah lme2 pn sesak kpla aku ni. N confirm gemuk sbb niat aku nk remmbat suma mknn. 5bln woo aku mkn org penang msk. Tekak dh hampir mogok ni.

Oh, dh pnat taip. Nk simpan tenaga utk smpai waktu buka nnti. Selamat menjalani ibadah puasa dgn penuh kesabaran dan keimanan. Jgn tamak ok!

See u!
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: