February 8, 2012

AQIQAH

Assalamualaikum.

Baru kembali dr tempat asal ku. Org kata tempat jatuh lagikan dikenang, pe lagi tempat permainan. Ye idak? Ye la tu. Baru sampai pagi td, sempat tido jap, n now I'm working. Yes, I'm working. Komited sgt kan? Pdhal.....

Aku kembali utk meraikan My Baby, Harith Haziq. Oh, I miss him so much. Like I said, he is my 'bum bum'. First jumpa dia masih dlm buaian tgh tido. I was like, Oh my! Aku slh anak ke? Haha. He is a big boy now. Then, aku pn dengki la. Kejut dia bgn. Hekhek. Dia bdk baik, xde nk meragam. Xsempat ilang mamai dia tu, aku bawak turun bwh jumpa atuk dan neneknya. 

Lawaknya bdk ni, dia xmo kuar suara lgsung. Hampeh tul! Dh pandai termenung plak tu. My sis ckp dia pandai tahan ngantuk. Patut la dh waktu tido pun mata dia bulat je lagi. Rupanya dia termenung! Haha. Aku lambai2 dpn mata dia pun mata still terbukak, xberkelip. Somel la adik ni. Hehe.

Dah nak masuk maghrib, my sis bawak dia pegi mandi. As usual, aku dgn adik aku g menyibuk. Hehe. Pakaikan dia baju melayu. Oh my! So cutteee! Still, dgn mata bulat dia. Haha. Then, tugas aku la jaga dia smntra my sis n bro-in-law bersiap. Dah pandai meniarap sendiri, n dia xnk bersandar. So, minum susu pun aku dudukkan je la. Sanggup agkt kepala dia dr bersandar or baring. Nakal!

Alhamdulillah, dia xbyk ragam waktu majlis. Termenung spt biasa. Tergamam kot tgk org ramai sgt. He is a good boy, mestilah xmeragam kn? Smpai waktu aku nak balik pun dia still xtido. Dah salinkan baju sbb dia kuat berpeluh. Masam sgt adik neh! Sblm balik, aku gomol2 dia la cm biasa. Hehe. Rindu!! Mcm tau2 je kami nak balik, dia meraung2. Xtau la sbb kami nak balik or sbb suma gomol dia sdgkn dia dh mngntuk waktu tu. Hehe.

So, lyn la gmbr xseberapa ni. Jgn cilok ye!

Saje nak tunjuk hidung mahal dia tu :p

Ok, cukup la tu aku tunjuk. Xleh lebih2. Hehe. Till we meet again!

p/s please do not copy or take anything from this site without permission. TQ!

No comments: