May 31, 2012

LAST BIG MEAL OF THE MONTH!

Assalamualaikum.

Ingat lg last entry aku psl pe? Psl aku mkn besar utk bulan 5 yg dh terlebih muatan tu. Dan kononnya aku akn serang Secret Recipe utk gaji bulan ni. Dan itu adalah omongan kosong. Haha. Ops! Bukan nk mungkir janji. Kali ni mmg xleh nk elak sbb aku kena buat keje luar. So, Black Canyon Coffee makan dia. Hah!

Nak tak nak mmg kena mkn besar la kn. Nasib still ada simpanan utk ujung bulan. Hekhek. Aku baru tau kewujudan kedai ni. Haha. Kolot? Tak kot. Oleh sbb aku nampak mmg ada org melayu, bertudung mkn kt situ so aku pun turn on my signal.

Kami berempat, amek set E. Untuk 4-5 person. Malangnya, aku xamek gmbr n aku xigt lgsg nama menu dia. Haha. *lari!!* Yang aku tau nasi stim, spicy tomyam, sayur, ayam n udang sambal. Terbaik! Tomyam dia sedap gilos!

Yummy Appertizers


Ada appertizer, ala carte, steaks, noodles, rice, drinks for sure. Ngeh! Aku x google plak ada mana kedai ni. Yang aku g mkn ni kt Jusco Seberang Prai. Ada mcm2 lg menu. Yang terbaiknya g terus kedai dia. Ha, pilihlah mana satu yg korang nk. U should give it a try!

Selamat membuncitkan perut! ^_-

No comments: