March 3, 2012

I'M LATE!

Assalamualaikum.

Kesinambungan entry smlm la ye. Smlm aku propa lebih kn kt korang. Haha. Saje je tambah emosi lebih sikit spya korang pcya citer aku. Ngeh3. Ok, stop baling bantal tu. *tepis bantal*

Alkisahnya, pagi td aku lmbat masuk keje. Huhu. Aku bangun elok je pkul 9.30, waktu aku masuk keje. Cara x? Tp aku xrasa kelam kabut cm first time bln lepas. Ntah, rileks je aku bsiap walau aku tau aku mybe kena mrh even bos xde kt cni pun. Jujur beb! Aku xnk mkn duit bkn hasil keje aku sndri.

Sampai2 kedai dh pkul 10. Mmg aku tulis aku masuk keje pkul 10 je la. Lantak la nak ckp pe lpas ni. Aku redha. 3minggu aku keje non-stop, cuti 2 ari. Tu pun bkn cuti berehat. Kena gagah gi KL. Balik trus masuk keje 13 jam. Senak otak wey! Akibatnya, tu la. Masuk keje lambat. Nyaman!

Xjanji x buat lagi. Tp aku cuba la. Bkn xnk jaga etika kerja, tp xsengaja beb! Yg pasti, aku xmenipu ok. Ni dh kebosanan la sbb xde customer walaupn skrg ni awal bln. Perut pun dh lapar. Saje nak merapu lebih2 bg pjg ckit entry ni. Ok la, go get your lunch. Don't skip your meal ok. Take care!

No comments: