January 17, 2012

AKHIRNYA!

Assalamualaikum.

Selamat malam kawan2. Merajinkan diri utk update. Yeehaa! Skrg jam lappy tunjuk 10:52pm. Hampir satu jam stgh yg lepas aku baru balik dr jumpa SI DIA. Ye, SI DIA dtg walaupun sekejap. Tak dirancang pun perjumpaan ni. SI DIA rushing kena balik kampus settle register semester baru. Ni pun dh hampir smpai ke kg kembali. Semoga SI DIA selamat sampai ke destinasi. Amin.

Mcm biasa la kan, lepas jumpa hati aku setenang spt biasa. Ada je isu berbangkit. Ye, isu yg sama. Aku masih terasa. Walau isu yg sama tp mslh yg berlainan. Aku terkepit, tersepit, terkenyit. Eh? salah! Terkecut. Hah! Tak taula kwn2. Smpai bila bnd ni akn berterusan. Tanya sama hati, ia masih mau bertahan. Tanya sama akal, ia buntu. 

Aku berserah saja pd yg Maha Esa. Dia yg Maha Mengetahui. Skrg ni, just follow the flow. Haih! Tiap kali jd bnda ni ayt yg sama gak aku ckp. Kan? Bila nak berubah cekkoi! Tak pe la. Selagi aku mampu bertahan. Cita2 aku ttp akan aku kejar. Biar mimpi sampai ke bintang. Klu tak smpai, cecah awan pun jd la kn? T_T

Dah la! Cite lain pulak. Dh lama xnaek moto dgn SI DIA. Td dpt gak naek moto berdua. Kenangan ceritera cinta kami dulu2. Hekhek. Ops! Terbocor rahsia la pulek. Haha. Semenjak Cik Putih wujud, kami dh xnaek moto dh. Ada gak plan nk naek moto, tp time tu musim ujan xmenentu. So, xberani nak amek risiko. Kang ada yg beli tshirt bru trus pakai je. Hakhak.

Pape pun, thanks to SI DIA. I'm happy spent time with you even just for a minute. Hal tu akan berlalu cmtu je la kan? Lepas ni akn timbul lg isu tu. I know. Tak pela. Selagi aku mampu bertahan. Ok la, nak tenangkan fikiran jap. See u guys!

p/s please do not take or copy anything from this site without permission. TQ!

No comments: