January 18, 2012

BROWNIES

Assalamualaikum.

Alhamdulillah. I got to eat brownies! Yummy! Tatkala nafsu mkn membuak2, duit menyusut dgn lajunya. Duit xde tp dh gtl sgt nak jugak, balik keje td aku g beli kek. Tergoda dgn cookies comel aku beli gak. Ngeh3. Nafsu mkn mmg mencanak ni.

Kebetulan, mcm tau2 je nafsu mkn tgh ada kan, mmbr call ajak g mkn kt McD. Yeay! Katanya nak tunaikan janji nk belanja prosperity meal. Hekhek. Jgn jeles okay! Ni pn baru je smpai umah. Perut bunchet kknyangan. Hehe. Terima kasih kawan! Semoga rezeki kamu murah dan bertambah2.

Apa yg aku pegang selama ni, bila ada rezeki jgn sekali2 kedekut dgn org. Kongsi la dgn kawan2 or org yg memerlukan. Xrugi pun. At least kite dpt buat mereka tersenyum. Kan? InsyaAllah, rezeki kita akn lebih murah. Allah tahu pe yg kite buat. So, percayalah akn setiap blsan yg dijanjikan ats sgla kebaikan yg dibuat. Cuba tnya kwn2 aku, aku x kedekut kan? Ahaks!

Ok la. Gtg. See u later. Be safe on the road.

P/s please do not take or copy anything from this site without permission. TQ!
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: