January 22, 2012

BENGANG+MARAH+MAKIAN SOPAN

Assalamualaikum.

Maaf la. No mood at all. Sejak kebelakangan ni aku tlalu sensitif. Dah la aku ni mmg jenis cpt melenting. Haih! Ko buka kelemahan ko sendiri! Tp mmg betul pun. Aku mengaku yg aku ni tlalu cpt melenting n sensentap. Dlm 2 3 hari ni aku tlalu sensitif. Psl pe xtau nak kata aih. 

Mood xmenentu. Cpt sgt berubah mood itu aku juga. Huhu. Baru td ok, sekali nak balik keje customer yg mulut puaka ari tu dtg. Even dia xpandang pn muka aku. Aku trus blah je. Mls nk ngadap muka dia. MENYIRAP TAU!! 

Ni lg satu keje. Pape aku post ko nak terasa dah kenapa? Mcm tu baik aku friend dgn ko sorg je! Huh! Seriously aku rasa nak jerit kuat2. Paling koman pun aku nk gaduh mulut dgn dia. Hah! geram tau! Byk kali dh cmni. Asal aku post xpuas hati suma dia nak terasa. Maknanya mmg dia ada la wat salah dgn aku tu. Kan?

Tak tau la nak hadap org cmni cmne. Akibat tidak keseimbangan hormon marah aku, aku g bazir duit beli aiskrim Magnum Chocolate Truffle plus coklat sejibik! Adeh! Esok mkn roti telur je ye cek mek. Dah la g beli kt kedai serbaneka 24/7. Harga up sikit dr kedai biasa kan. Mmg aku berkira. Sbbnya, aku tgh sengkek gile tp hidup mcm org xde mslh kewangan. Huhu.

Yg penting hidup kena happy. Xnak mintak simpati org dgn mslh aku. Cukup la aku dh bercerita kt cni. Korg baca ke tak aku xtaula. Terima syg la klu baca ye. Ok2, skrg aku nak senyum balik. Dpt dia mmg nak gaduh. Mesti aku yg mengalah gak akhirnya. Hmmm. Tak pe la. Aku dah buat org senyum. Kira pahala la tu.

Till we meet again!

p/s please do not take or copy anything form this site without permission. TQ!

No comments: