March 3, 2011

MIMPI

Minggu ni minggu aku bermimpi kot tiap kali tido mlm..Agaknya la kn..Leh dikatakan tiap2 mlm aku mimpi..Yang pasti aku nk cite psl satu mimpi ni..
 
Last few days, aku mimpi aku g New York!  Before that aku ada g somewhere tp xigt ke mana..Utk pe? Aku further study kt sana..Wow! Seriously, cm pelik.. Waktu tu, yg aku igt la kn aku ada kt airport tgh tggu flight..Yg bestnya off course la my family ada kn utk antr aku..Yg xthnnya parents DIA pn ada ko!! Tp waktu dlm mimpi tu parents DIA tu dh jd my parents in law.. -_-" Aku lum kawen tp dorg dh jd my parents in law..camno tu? Nmpak sgt propa..Nama pun mimpi nyah! Aku bgtau DIA tp xckp la psl parents in law tu..Kang dikatanya aku ni perasan x hengat! Kat cni aku berani la nk cite sbb aku tau DIA xkn buka blog aku ni klu aku x suruh..kehkeh..

Then, kesinambungannya adalah mimpi mlm td..Yes, ada smbung ok..Mlm td punya mimpi, aku mimpi aku dh ada kt oversea..Dah smpai kolej or hostel or tempat penginapan cmtu la..Duk angkut brg2 nak masuk bilik katanya..Kat cni cm blur ckit..Mak xleh igt la nyah..Yg pasti cm ada 1 kumpulan duk tgk2 aku agkt brg..Cam dh dpt perhatian la kononnya..muahaha..Ish, aku ni mmg kuat perasan kot..kihkih..

Mungkin mimpi ni adalah pengaruh yg kuat dek aku duk follow Twitter Yuna..muahaha..Best dowh baca cite psl dia g tour Europe..Tp aku g sana sbb further study..Camne tu?? Ikutkan mmg ada keinginan utk g tgk negara org..Sape yg xnk kn..InsyaAllah ada la rezeki aku nnti kn..Usaha tangga kejayaan..cewah! Buka buku pn mls..kehkeh..Doakan je la yg terbaik utk aku k..Thanks guys!

p/s Erm, mlm ni nk mimpi g mane plak ek? hehe..

No comments: