March 1, 2011

PANAS HATI!

Ada org panas hati wey!! haha..ADA AKU KISAH?? Mmg aku xhendak lgsg amek tau kisah ko!! Ni sesi melaserkan org style RedMummy. Maaf Kak Red.. Sy pn ada org yg kena laser ni..huhu..

Sblm cite lebih lanjut, mintak maaf byk2 la ye sbb xleh nk cite sedetail-detailnya dlm ni..I still leh hormat maruah org even sbnrnya I nk melaserkan dia..kuang3.. pe la..Jap cm2 jap cmni..huhu.. N kisah sbnrnya hanya org tertentu je yg tau..I xpenah buka cite kt cni..

Al-kisahnya, aku cuma g post somethng kt wall adik DIA..Just talking bout us..Aku cuba cover baik pnya xmo sentuh bab dorg, adik DIA yg g sebut..bkn slh aku kn? kn3?? Xdela direct sebut nama pn..Tapi org 2 panas bontot ko!! Diterjahnya DIA..Last2 pe dia dpt? Kena basuh cukup2..kahkah..

Patut la aku tgk ayat sedey2 je kuar.. Stlye lebih kurg aku la ni..Gaduh2 ckit, luahan perasaan mula kuar..Amek la U, U dpt yg cm I gak..Then, agaknya dia nk bakar line aku, dia post somethng yg berjaya wat aku panas ati..Mmg bengang dowh!! Igt entry aku ckp psl aku bengang 2? Masa 2 la yg ak panas dgn dia..

Tapi! Kali ni aku x g terjah pn DIA..Hanya kwn2 tau pe aku rasa..Kwn2 aku tgk pn menyampah noks! DIA tau aku mrh, DIA pn tnya nape..Tp aku xbgtau..Sbbnya, aku xmo panaskan line aku dgn DIA nk gaduh2 bagai..Wat sesak kepala jek!! Mlm ni, dia cuba nk bakar line g kot. Ke aku yg perasan konon dorg nk sakit kn ati aku xtau la kn.. Tapi, aku dh xkisah ko! Sbb? Sbb DIA tau nk cover line baik punya..muahaha..

Quotes of the day: Before you do 'something', think if other people do that 'something' to you.

No comments: