March 4, 2011

MODEL CABUK

Dgn rasa x malunya aku nk bgtau korg aku teringin nk jd model..haha..Aku gelak dulu sblm korg gelakkn aku k..Ni tgh xde rasa malu sbb tu berani nk coret kt cni..Klu malu, xde maknanya!! Ntah, angan2 kuat sgt kot aku ni..Nak kata muka cantik cam Fazura, xde pung. Badan seksi cam Megan Fox? Hadooo...Fotogenik?? Lagi nan hadooo..Tp menggedik nk jd model..Amek gmbr cantik2..Umpama kanak-kanak yg terbuai dgn cerita Cinderella..Nak jd secantik, seanggun n bertuah cm Cinderella..muahaha..

Bukan nak jadi model catwalk tu..Ketinggian I comel2 je la..kihkih..Model amek gmbr cm kt majalah ke, surat khabar ke, even flyers yg fotostat pun jadi la..Asal kan gmbr tu cantik..hehe..Teringin okay..Pada sape2 yg sudi nk beri tunjuk ajar n sudi nk mengupah model cabuk to be ni email me at miss.sheda@yahoo.com. Xde resume, xde portfolio..Cukup la dgn gmbr yg aku dh upload berzaman dlm blog ni..Okay x cmtu??

Tiba2 rasa malu plak..haha..See u later!

No comments: