April 15, 2011

AKTIVITI HARI INI

Assalamualaikum. Selamat malam semua. Pe cite anda hari ni. Hangat ke x? Actually, aku xtau la aku larat ke x nak membebel pjg ni. Tp korg baca je la eh. Nak dijadikan cerita nya, hari ni team rowing aku wat aktivit jogging round campus. Ye, pusing satu kampus ye. Ala, USM induk ni bkn besau mana pun. Ikut track biasa kitorg lalu, klu ko lari cepat2 cm kena kjar anjing dlm stgh jam plus minus dh siap dh. Tp td sbb kami bwk bdk2 baru, makanya dlm sejam gak la kan. Huhu.

Lagi2 aku ni yg dah sebulan x jog. Ntah kenapa td rajin bebenor nk g join dorg round campus. Ni suma shu punya keje. Baek dia nak tumpang blk aku je trus dia rajin nak pujuk aku join sama. Ces! Akhirnya aku termakan pujuk gak. Ha, lepas tu mmg makan angin kuar asap je la kan. Baru jog ckit dah x cukup nafas. X sampai stgh jln aku bhnti dah sbb x leh nk bernafas.

Korg pnh rasa x bile korg jrg aktif, then tiba2 hyper aktif kt ulu hati tu sengal2? Ha, cmtu ler rasanya. Nak tarik nafas mmg seksa ko! Tp jgn sangka ku x berdaya ye. Aku abiskan jugak tau sama mcm dorg lari gak walaupun jauh tertinggal kt blkg. Haha. Malu la I. Hihi. 

Lepas abis traing bagai suma, g mkn. Disebabkan x mkn dr pg n mmg kepenatan giler, aku mkn tomyam cmpur. Byk kot aku makan. Mmg licin. Kuah tomyam pun aku hirup smapi x tinggal setitik pun. [Okay, aku tipu] Then, dlm msa yg sama deal dgn owner umah sewa aku. Mula2 mcm x jd, then dia call jd plak. So, trus pecut dgn kelajuan 100km/j settle byrn n trus g umah sewa. [Okay, aku tipu lagi. G naek kete

Dah sampai tu call owner then dia jemput masuk. Sekali masuk, mak ko! Jatuh cinta kali ketiga aku ni ha! Mmg satisfied la even sewa tinggi ckit dr bajet aku. Dah pusing satu umah, tgk2, tnya2, bncg2 suma then dlm hati kata dah suke. Tp still xleh nk decide sbb bbrp perkara. Owner mmg sporting la! Best borak dgn dia td. Aku rasa klu aku g sorg mmg aku dg confirm je td dgn dia. Haha.

Xpe la. At least kekusutan aku psl umah ni dh kurg. Now, nak kena explain kt my mom dulu psl umah tu bru leh decide. Camno eh nak explain kt my mom? Confirm kena dgr bebelan dlu sblm leh dpt kptsan. Adoyai. Mom, approve je la. Ssh kot nak cri umah dh ni. Dah try survey lain tp xjmpa. Yg dah ada pun dah ada org rembat sblm aku. 

Pape berita aku story mory kt korg laen kali ye. Ni dah mula sengal bdn. Oh, otot betis dah nmpk ler! [Giler pshyco minah ni. Haha] Nak urut pinggang mangkuk suma. Eh! Silap. Pinggang, betis, perut suma. Esok pg mmg jln mengangkang ler aku. Selamat malam!

No comments: