April 11, 2011

SENYUM SELALU

Oh oh..Cuti dah bermula lagi. Yeehaa! Erk? Assalmualaikum kwn2. Hehe. Maaf ye terjah x bagi salam..Hehe. Ye, skrg dah bermula study week yg terakhir utkku [InsyaAllah] Sebenarnya, aku mmg dah cuti dulu sblm waktunya. Hehe. Disebabkan jadual exam yg sgt tidak sporting dgn aku, aku free utk sebulan okay. Org lain sibuk kemas brg nak balik kg aku baru nak stat exam. Best x best? Ye, aku selit2 gak la aktiviti mentelaah buku. 

Skrg ni mood agak rajin dah menjengah. Makanya, mmg byk bnda la aku nak kena settle. Hal kat bank, hal saving g, hal umah sewa, nak kemas brg2 yg 5thn punya ni lagi, mcm2. So, mmg aku memaksakan diri jugak la utk rajin. Nasib baik mood baik.Huhu. Esok nak memulakan perjalanan menyelesaikan segala yg perlu. InsyaAllah, suma akn settle. Klu leh jgn la ada masalah pape. 

Nak berceloteh pjg pun mls dah. Tak tau nak celoteh pe kt korg. Pape pun jaga diri, hiasi peribadi. Weeee~~~ Jumpa lagi!

No comments: