April 26, 2011

MENGHADAP LAGI!

Oh2, kemalasan nak study dtg lg. Eh2, Assalmualaikum kwn2! Ha, ni nak kabo ni. Tu la pnykit aku skrg ni. Penyakit susah nak tido mlm dah beransur pulih. Dtg plak pnykit baru. Makin dekat waktu nak exam makin mls nk menghadap buku. Maklumlah, org lain dh horey abis paper aku baru nak start exam. -_-"

Yg aku rajin? Mesti la shopping! Hekhek. Ari ni kuar lagi. Xde niat nak shopping pun. Tp ada pesanan dr kwn utk beli something maka aku gagahkan diri kuar jugak. Dlm kpla dah rangka nak beli pe. Ye la, dah alang2 kuar kn. 

Tp cm biasa la. Bnda x dirancang tu la akn dibeli. Nasib la smpai2 je aku dh settlekan bnda yg sepatutnya dibeli. So, dgn tahap kelaparan maksimum aku paksa diri ni balik terus. Pandang langit cm dah gelap je. Sblm duit aku abis lg baik aku balik. 

So, sejam pegi, sejam pusing mall, sejam g balik. Oh yeah! Aku berjaya! Huahua. Balik je terus g settlekan yuran. Alhamdulillah, dah selesai hutang aku. Kira2 balik, perbelanjaan ari ni x cecah 100 pun. Ye, percaya la ye. Hehe. 

Yg x bestnya utk ari ni, percutian kedua aku mungkin x jd. Sobsob. Sedeynya. Walaupun kebaikannya adalah penjimatan duit dlm akaun bank tp side effect nya adalah kesedihan melampau aku. Dah terbayang keindahan percutian kali ni, sekali harapan tinggal harapan je. Ces!

Akibatnya, aku kena sesakkan diri dgn brg2 yg xkn abis dikemas ni. Rasa mls plak nk pindah umah. Huhu. Nnti mesti aku xleh nk mengadap Missy White 24/7. Mak, nak broadband. Nak unifi tau xmo yg byr 50hengget sbln. Haha. 

Nak sambung melayan blues. Oh, Red Riding Hood yo! Nnti aku cite eh psl movie ni. Take care!

No comments: