April 19, 2011

SECOND DAY

Salam. Mood agak kureng skrg ni tp aku ttp kuatkan smgt nak update kat korg. Even aku tau xde spae nak bca. Ni e-diary aku. Kira untung la korg leh baca, aku tayang kat cni kn. Klu x, jgn harap! Mls nk sesak kpla pkir hal tu. Bia la aku simpan sndri, lagi bagus. Xde sape kisah, xde sape kena marah. I'm cool by the way. Ahaks!

Second day of shopping bermula g tghari td. Ops, lmbt ckit sbb hujan. So hujan reda bru aku kuar. Menuju ke destinasi utama, mencari tempat rezeki ku. Alhamdulillah, sng je nak cari. Cuma tmpt nak memenuhkan perut cam ssh ckit. Haru la aku lepas ni. Kurg makan, terlebih exercise. Uwaaaa~~~

Misi menghabiskan duit bermula. Bermula dgn pencarian smlm yg x kesampaian. Akhirnya dpt gak even x secntik yg smlm. Skali 2 aku sauk. Sonang cite! Hari ni kaki sy dah x lenguh. Yeay! Hehe. Misi mencari bnda ketiga pntg smlm pn dah selesai. 

Nasib x naek kt kdai buku. Klu x confirm sedas g novel aku larikan. Hekhek. X mencuri ye. Lepas byr aku bwk lari menandakan aku happy cm kanak2 dpt teddy bear. Perut aku giler tau ari ni. Leh plak dia g karaoke. Nsib bukan karaoke open. Klu x wat malu aku je.Heh!

Punya la nk berjimat konon. Sanggup tggu dua jam nak mkn kt kafe hostel je. Last2, mmg cafe betul la aku masuk. Tmpt kenangan jugak tu. Kenangan dgn cip wani, cip cima n cip ejon. Klu korg igt korg tau la kt mne. Klu x, xmo kwn! Eh2, ok. Aku bg klu ckit la. Kat Komtar. Ha, cari sndirik kat mne tmpt kenangan tu!

Perut dah knyg pe lagi, balik la. Ada appointment dgn sum1. Nak deal sumthing. Dah bncg2 td, ikut hati dan perasaan nak je aku cnfirm. Tp nnti aku ssh nak teruskan hobi aku. Herm, still thinking about it. 

Lama dah x share gmbr kt korg kn. Sbb aku mls nak edit. Ni aku letak yg x edit jgn berani2 nak amek wat super impose plak eh. DOSA! Aku x halalkan korg curi gmbr dlm blog ni. Even mmg dah sahih curi tu mmg keje haram. Aku  x ampunkan korg dunia akhirat! 

Check it out!
Grilled Black pepper Chicken.
Oh, tu air Fruit Punch. Sedap! Nyesal x cuba awal2..
Sodap!

Aku tau aku x secantik korg. So, x pyh nak kutuk blkg2. Klu berani meh ckp depan2 la!

No comments: