April 2, 2011

KERAJINAN YANG DIBUAT-BUAT

Selamat petang kamu2 sekalian..It's tea time right? Korg melantak pe ptg2 cmni? Aku melantak angin segar je..hehe..Biasala, duk hostel mna ada mak gorengkan pisang ke, keledek ke kan..Pakai beli je..Tp disebabkan aku mmg mls nak keluar, makanya xde la tea time..[Pdn muka aku..haha

Entah kenapa bulan Mac mmg jd bln kemalasan aku..Aku tersekat kt pintu bilik utk kuar ke mana2..Bukan utk 2 ari, tp 2 minggu..Minggu ketiga aku bertekad dgn plan mcm2 bnda yg tertangguh nak dibuat..Tp hasilnya nan hado..huhu..Akhirnya, di hujung bulan baru aku kuatkan smgt utk kuar bilik menyettlekan segala tanggungjawab yg dh x tertanggung..Pe punya org daa...

Planning utk mengemas baju2 yg penuh satu gerobok tu dr minggu lepas g..Bajet nak settle kan ujung minggu lepas..Tp baru ari ni aku buat..Ni pun bru suku baju aku lipat balik..Haha..Biasa la aku ni..Time mengemas mmg ada teatime yg sejam dua punya..kihkih..Aku dah asingkan baju yg aku nak simpan utk dipakai lagi n baju yg aku nak let go..So, dlm minggu ni rajin2 la ye menyibuk kt Miss Sheda Shop ye.. Mana tau ada yg korg berkenan..Don't worry. Even aku dah basuh baju2 ni, aku akn basuh lagi skali sblm aku tayang kt korg k..Bukan utk dapat untung tp utk diganti dgn baju baru..Ahaks!

Ye, mood shopping secara online aku dh dtg g ni..Aku dh start usha2 dh pe yg aku nak beli..Dah siap list down ok..Cuma memikirkan duit berkepuk tu dah tinggal habuk, niat tu masih aku leh tahan g..Oh ya, aku perlu berjimat sbb aku akn memulakan sesi praktikal dlm masa sebulan g..So, byk duit nak digunakan.. Oh ya, Aku juga xsabar nak menanti duit bergelen nak masuk ni..Sbb tu la berani plan nk shopping smpai rabak..haha..-_-"
 
Jgn tiru tabiat sy shopping ye. Sungguh x elok diamalkan..Ye, aku hanya pndai bermadah saje..Utk melakukannya mmg agak sukar..hehe..Dah lar dr topik eh cite aku ni? Eh, ye la..Adeh! Sbnrnya, mls gak nk post entri ni..Tp tiba2 pjg berjela plak ye aku membebel..Ish3..Ni mmg dh nmpk sgt aku rajin..Kan3? Hehe..
Okay2..Aku stop kt sini je la ye..Mau sambung kemas itu almari, mau kasi clean n clear punya..Peace!

No comments: