April 5, 2011

SEDAR TAPI TAK SEDAR

Selamat malam..Selamat lima haribulan April tahun dua ribu sebelas..Hehe..Sihat semuanya ye..

Sedar tapi tak sedar? Maksudnya? X phm ke? Erm, camni...Korg sedar something will happen tp korg xamek port pn psl tu..Korg sedar yg sesuatu terjadi tp korg wat2 x sedar diri..Ahaks! Dah phm? Bagus!

Tu la yg aku alami skrg ni..Aku sedar exam tinggal sebulan je lg..Eh, bkn sbln la..Next week dh study week.Kiranya dua minggu g dh start exam..Ye, mmg la..Tp paper aku sebulan g baru start..Tindakan yg aku amek? Nan hadoo.......Smpai skrg masih duk enjoy..Oh, I love being in my own world..Seronok seploh ronok xde sape kisah..Tp mslh kat aku gak sbb final exam dh menanti n cabaran hidup sbg pekerja akan bermula..Kalo cam gini ler tebiat nya, mmg masak la aku nnti wey! Ni la yg dikatakan x sedar diri -_-"

Adeh! Byk plan tertangguh ni..Azam dah wat tp tiba saatnya smgt xmo dtg..Dia g becuti mana ntah..Aduhai..Semangatku, meh ler pulang ke pangkal jalan..Tuan mu ini memerlukan mu sgt2..Dah sbln lebih dh becuti..Xpuas2 g ke??

Oh, hrp2 xde pape la yg akan berlaku ye..Semoga semuanya berjalan lancar..Misi meneruskan hidup akan bermula..Ye, aku berusaha utk melakukannya sndri tanpa belas ihsan org yg x mau menghulurkan bantuan..Terima kasih la ye kerna hanya hadir pd saat kamu kebosanan..Terima kasih byk2..

Semoga kamu semua dilimpahi kebahagiaan stlh membaca blog ini.. ^_^

No comments: