April 25, 2011

COLKAT!

Salam semuanya! Ceria x hari ni? Mesti kena senyum selalu okay utk awet muda. Penting jugak utk kesihatan dlmn. Supaya xde bnda2 negatif dlm diri kite. So, senyum selalu k! 

Oh, ini bukan psl kempen senyuman seindah suria ye. Saje nak meg'hepi'kan diri jap. Menggedik tulis dlm belog. Ada aku kisah? Psl tajuk entri tu, jgn cuba delete ye. Eh2, jgn tonyoh mata anda dan anda pun x perlu nak refresh balik page ni. Mmg cmtu ler aku eja coklat. X selalu la. Tp aku mmg sebut coklat dgn colkat. Ni colkat yg best utk di makan ye. Klu nk merujuk pd kaler tu mmg aku tibai sebut betul punya. 

Xtau la penyakit gedik aku dtg kot. Mengada nak sebut colkat. Lagi2 klu time nak mintak DIA dgn my babe belikan colkat. Confirm aku sebut colkat instead of coklat. Hehe. Dah terbiasa ler.

Oleh sbb hari ni aku skip breakfast + lunch, cuma aku amek minum pagi je dgn bantai sebuku roti makanya perut dah mula karok dh ni. Nasib ler ada baki colkat aku mkn smlm. Tu pun dah cair disbbkan cuaca panas skrg ni.

Petua nak menceriakan mood anda? Makan la colkat. Colkat ni mmg sinonim dgn pompuan ek? Asal majuk boipren nak bg colkat seguni. Asal ada occasion pape bg colkat sejambak. Bila pompuan gemuk sbb addict colkat sedap2 rasa ko tinggal dia. Byk cekadak!

Tp aku pnh dgr gak org kata colkat x menggemukkan sbnrnya. Malahan colkat adalah salah satu sumber tenaga utk kite. Tul gak. Oh, ni bukan promosi berbayar ye. Cuma nak menyatakan kerinduan nak melantak colkat sekarung guni. Bile feel sgt mkn colkat td rasa nak g beli selori skrg jugak. 

Oh, sile abaikan tanda harga itu ye. Sape setuju aku ckp colkat ni sedap? Sila angkat bahu je. Jgn angkat tgn ye. Mesti bau busuk peluh kat ketiak tu nnti merebak. Kihkih. Lama x mkn colkat Cadbury ni rasanya. Lately, aku suke tibai Cloud 9 sedas. Oh, nak colkat!

Ada sape2 nak belanja colkat? Nak please...... ^_^


Tgk! Betapa sukenya aku bile ada colkat di sisi. Ngeeeee~~~~~

No comments: