April 14, 2011

SLOW MOTION

Salam semua. Hari ni adalah hari yg lembab bg aku. Masalah kesukaran tido mlm dh menjengah selama sebulan. But, lately I've tried to sleep early. It didn't work at all. Mmg aku dh bergolek kul 1 pg tp kul 4 5 pg gak mata ni terlelap. Adeh! Mmg bermasalah la kalau berterusan cmni. Dah nak masuk keje ni, lembik la aku klu xleh tido mlm.

Kerja yg tertangguh utk diselesaikan hari ni pun tertangguh lagi. Sbb hari ni aku bgn lmbt. Huhu. Dah bgn lmbt cm biasa la mood tu nk kena adjust balik. Hasilnya, aku mls nk kuar dr bilik ni. Cam best plak berkurung ni. Klu kuar mesti duit dalam poket habis. Confirm kena hulur kad ATM kt lubang mesin tu. Aish!

Plan nak g shopping hari ni, xjd. Nak g tgk wyg pun xjd jugek. Aiyoo. Esok mesti xjd jugak nk kuar. Cayo la ckp den. Esok mlm dh ada keje menanti dah. Maybe aku akn rajin ckit nak kuar. Kot la kan. Xtau lagi. Hehe. Anyway, mmg hari ni hari yg sgt lembab bg aku. Nak wat pe suma xbest. Nak kemas gobok tu pn mls. Beg baju dh bwk kuar dh ni. Excited lebih kononnya la kan. 

X dela. Aku cuma nak settle kemas brg cpt2. Sbb lpas ni mmg xsmpat dh. Mmg in rush sgt jadual aku bln 5 ni. So, bln 4 ni adalah bln cuti aku. Makanya, nak gak settlekan keje yg ada. Leh rehat2 ckit kemudian. Ye dak? Ckp je ni, buatnya x jugak. Heh!

Oh, memandangkan bln 4 ni adalah bln cuti aku makanya aku mmg dh plan nk g bercuti la. Dah lama kn aku bising kt cni nk g bercuti. InsyaAllah klu xde pape halangan akn jd la percutian tu nnti. Nak ke mana? Lebih baik korg cadangkan tmpt yg best dlu. Mne tau aku g nnti. Yg still under bajet la kan. Bkn nk bercuti ala VVIP punya. Ala org kg bercuti je. Haha. 

Nak tau ke mana aku nak pergi? Nntikan kemunculan gmbr2 candid sahaje ye. Tu pn klu aku rajin nk upload kt cni. Kihkih. Take care ye kwn2!

No comments: