April 20, 2011

THIRD DAY

Assalamualaikum..

Today supposed to be my third productive day. Tp celik mata pg ni dah rasa perut  x best. Terus g cuci g, cuci muka n cuci bdn. Uwaaa~~ Sakit perut yg amat! Kepala dah mula pening. Bdn dah seram sejuk je. Samapi menggigil tgn aku dowh!

Try to be cool but I can't. Mmg sentap punya sakit perut kali ni. Kali ni sampai aku muntah2. Dua kali okay. Rasa nak menginap 10 jam dlm toilet tu. Dah la toilet tu jauh. Nasib aku dpt rasa awal2 nak muntah tu. Di buatnya aku uwek kt dlm bilik ni x ke haru?

Pelik gak aku kenapa kali ni sakit perut smcm seploh mcm. Sampai muntah dua kali. Eeeww!! Nak tido mmg x boleh. Dah la baru bgn tido. Disebabkan kesakitan itu, bdn aku jd berpeluh2. Kaki cam duk kt 3 jam dalam bilik aircond. Sejuk! Dgn cuaca panas. Cmne aku nk tido? Tido je leh membantu aku melegakan sakit ni. 

Alhamdulillah, skrg ni I'm feeling better. Baru je bgn tido. Huhu. Rasa nak tercabut pinggang ni td. Tp kepala tingtong jap sbb byk sgt tido. Bdn pun xbest, letih sbb kerap sgt baring. Dah isi perut dgn roti td. Ni pun ada rasa mual ckit2.

Dah2! Sblm aku muntahkan Missy White aku ni, baik aku stop. Jaga diri ye!

p/s Keje yg patut dibereskan hari ni aku postpone esok. Postpone lagi -_-"

No comments: