April 24, 2011

MIA

Salam. MIA? Yes, Missing In Action. Aku kn hilang dua hari ni. Dua hari eh? X perasan ke? Mmg ko x perasan la sbb kn xde sape bca blog ni. kihkih. Saje gedik ckit. Huahua.

Igt g psl impian aku utk g bercuti dlm msa terdekat ni? Utk menenangkan hati gundah gulana [Kononnya] Ye, aku dah memulakan langkah. Even, dlm msa tu aku ada tersentuh jugak, tp aku bersyukur. Sbb masih ada ruang utk aku tersenyum. Masih ada ruang utk aku menghargai. Terima kasih!

Maaf. Tiada gmbr utk percutian kali ni. Ada 1 je gmbr aku snap. Tu pun msa otw balik td. Tp xperlu la aku colet kt cni. Wat cacat belog ku je. Haha. Giler kedekut. Buruk aih! Sbb tu xmo bg korg tgk. Hekhek.

Nak cite g? Erm, rasanya xperlu kot. Cukup la utk aku nyatakan aku melepaskan kerinduan di hati. Aku menghargai masa yg ada. Aku membahagiakan hati aku sndri. Aku bahagia melihat mereka tersenyum. Aku selitkan jugak sedikit keharuan dlm hati. Xpe, tu hnya setitik noda dlm kegembiraan aku.

Xde pe nak dikongsi lg. Cukup dgn menyatakan aku belajar menghargai. InsyaAllah, ada g plan nak g bercuti g. So hrp2 jd la ye. Doakan la utk aku sme. Doakan percutian aku ni akn jd. Mmg berharap sgt. 

Jumpa lagi! Take care!

No comments: